2014. augusztus 17., vasárnap

Huszonkettedik ~ Lélekszilánkok

http://lelekszilankok.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e. Összességében igen, de ha megvizsgálom az egészet, valahogy mégsem. De az összhatás nem nevezhető csúnyának, szóval meg vagyok elégedve.:)
Írásstílus: Már találkoztam a blogoddal más kritikás blogokon, és mindenhol egekig magasztaló kritikát hallottam, szóval kíváncsian álltam neki, és nem csalódtam. Egyrészt, imádom a 18-19. századot, úgyhogy már csak azért is örömmel olvastam. Nagyszerűen fogalmazol, remekül visszaadja- szerintem- azt a kort, amelyet lefestesz. Csak az első fejezetet olvastam el, de így is megfogtál. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs nagyon türelmem az Interneten olvasgatni... Ha könyv lenne, azonnal megvenném!
Átláthatóság: Két modulsávod van, és mivel alig van bennük valami, én javasolnám, hogy csinálj csak egyet, mert- személy szerint nekem- nagyon nem tetszik ez az elrendezés.
Kiegészítők: Megvan minden, nincsenek felesleges, idegesítő modulok, magától 60 decibellel elinduló zenelejátszó, stb, szóval ezért megdicsérlek.
Tőlem a blogod 5 pontot kap, ha a designnal nem is vagyok teljesen kibékülve, a fantasztikus stílusod mindent kompenzál.:D

Martin:
Fejléc: Hát mit is mondjak, ilyesmi hangulatot máshogy, ízlésesebben is el lehet érni. Az egyébként írott szöveg betűi nem érnek össze, ráadásul ez hasonló sárga ragyogással párosul, mint annak a borzasztó írásnak a színe, jobboldalt. A nyújtott képek sem dobják fel, sajnos.
Írásstílus: A szöveg tényleg nagyon okés, kevés a hiba is.
Átláthatóság-kiegészítők: A helyedben én lecserélném a hátteret, valahogy a fán kívül semmi sem stimmel a fejléccel, csöppet elüt a kettő. Bosszantó, hogy átlátszik a szöveg háttere, és a virágos faminta megnehezíti az olvasást. Ha tényleg nagyon jól írsz, akkor kár lenne elrontani az olvasás élményét. Hosszabb szövegeknél a fehér háttér, és a sötét betűk a legjobb párosítás. Állítólag monitoron a talpatlan betűtípusok is előnyben vannak, ha az olvashatóságról van szó. A blogger hibája, és ezen nagyon szerintem nem is lehet javítani, nekem hiányzik egy kicsit nagyobb sorköz.
Szintúgy feleslegesnek találom a két oldalsávot, azt sem preferálom, ha mindent a szélre nyomorítunk, konkrétan az írj nekem dologra gondolok, ez a chattel együtt elférne egy külön oldalon.
Juteszembe, chat. Miért barna? Teljesen más árnyalatú, mint a háttér, fejléc ééés mint a betűszín. A http://www.colourlovers.com/palettes weboldalon találsz király palettákat, továbbra is a világos-pasztellszíneket ajánlom.
Sajnos a történet nálam nem kompenzált mindent, dehát mégis ez a blog célja, szóval az én négy pontom is inkább fölfelé húz, így összesen:


Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

Köszönjük! :)

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a véleményt, átgondolom, amiket írtatok :)

    VálaszTörlés